Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-09T13:23:10Z-
dc.date.available2023-11-09T13:23:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛюдмила Завацька Дослідження готовності педагогів до створення інклюзивного освітнього середовища. Соціальна робота: виклики сьогодення : Збірник наукових праць за матеріалами ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції / за заг. ред. О. В. Сороки, С. М. Калаур, Г. В. Лещук. Тернопіль : ТНПУ імені В. Гнатюка, 2023. С. 161-169.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9440-
dc.description.abstractУ статті пропонуються результати дослідження готовності педагогів до створення інклюзивного освітнього середовища. Здійснений аналіз: усвідомлення і розуміння вчителями основних принципів і завдань інклюзивної освіти; ставлення респондентів до забезпечення запровадження інклюзивної освіти наявною нормативно-правовою базою; готовності педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища та здатності долання бар’єрів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.en_US
dc.publisherСоціальна робота: виклики сьогодення : Збірник наукових праць за матеріалами ХІІ Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectпедагогиen_US
dc.subjectфахова діяльність в інклюзивному освітньому середовищіen_US
dc.titleДослідження готовності педагогів до створення інклюзивного освітнього середовищаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.