Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorСтрілецька, Н.М.-
dc.date.accessioned2023-11-10T07:56:25Z-
dc.date.available2023-11-10T07:56:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБогдан Т.М., Стрілецька Н.М. Демократичні засади у математичній освіті. The 4 International scientific and praktikal conference “Scientific research in the modern world” (February 9 – 11, 2023), Toronto, Canada. 2023. P. 248-257.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9454-
dc.description.abstractОдним із ключових завдань реформування української освіти є розвиток наскрізної компетентності демократичного громадянства. У статті подані приклади викладання математичних дисциплін на демократичних засадах на спеціальностях «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» у Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка в Україні.en_US
dc.publisherToronto, Canadaen_US
dc.subjectрозвиток культури демократіїen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectзадачіen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.titleДемократичні засади у математичній освітіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демократичні засади у математичній освіті.pdf753.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.