Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошник, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T15:28:46Z-
dc.date.available2020-03-23T15:28:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМірошник І. В. Аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенції. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 85. С. 168–172.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/945-
dc.description.abstractУ статті проводиться детальний аналіз окремих навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи стосовно формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенціїen_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectангломовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectнавчально-методичний комплексen_US
dc.subjectпідручникen_US
dc.titleАналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови і підручників з української мови для початкової школи з точки зору формування у молодших школярів англомовної граматичної компетенціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.