Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9485
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T13:07:40Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T13:07:40Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Зміст соціально-педагогічної діяльності соціальних служб в Іспанії. Молодь і ринок. 2014. № 10 (117), жовтень. С. 50–55. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9485 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз змісту соціально-педагогічної діяльності соціальних служб у сучасній Іспанії. Автор окреслює нормативноправові засади соціально-педагогічної діяльності соціальних служб в окремих Автономних Співтовариствах Іспанії. Визначено, що соціально-педагогічна робота соціальних служб сучасної Іспанії організована системно й спрямована на соціально-правовий захист дітей, створення сприятливих організованих соціальних умов задля інтелектуального, духовного, фізичного персонального розвитку дитини, забезпечення основних гарантій соціальної допомоги дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах. | en_US |
dc.publisher | Молодь і ринок | en_US |
dc.subject | соціальні служби | en_US |
dc.subject | соціальнопедагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | соціальна опіка дітей | en_US |
dc.subject | соціальна підтримка родини | en_US |
dc.subject | соціальний захист населення | en_US |
dc.title | Зміст соціально-педагогічної діяльності соціальних служб в Іспанії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст соціально-педагогічної діяльності соціальних служб в Іспанії.pdf | 292.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.