Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9486
Назва: Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.)
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: іспанський педагогічний дискурс
єдина школа
демократична школа
освітнє реформування
соціально-освітній процес
соціальна консолідація
ідеал
Дата публікації: 2018
Видавництво: Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.). Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2018. № 8 (48). Т. 1. С. 41–44.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу з’ясувати, яким в іспанському педагогічному дискурсі першої третини ХХ ст. бачився ідеал єдиної школи. Показано, що іспанська концепція єдиної школи (Л. Лузуріага, М. Домінго, М. де Маесту, Л. де Сулуета та ін.) передбачала широку програму освітнього реформування, утвердження нової методології соціально-освітнього процесу, фактичне змінення укладу традиційної школи й перетворення її на нову, демократичну, ціннісно-орієнтовану на суспільну солідарність і соціальну консолідацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9486
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іспанський ідеал єдиної школи (перша третина ХХ ст.).pdf273.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.