Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T13:28:28Z | - |
dc.date.available | 2023-11-17T13:28:28Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Зайченко Н. І. Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2019. № 8 (70), травень. Т. 1. С. 25–29. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ–ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського «просвітницького регенераціонізму» — мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний науковий журнал “Інтернаука” | en_US |
dc.subject | «просвітницький регенераціонізм» | en_US |
dc.subject | іспанські інтелектуали | en_US |
dc.subject | іспанський педагогічний дискурс | en_US |
dc.subject | регенераціоністські мотиви | en_US |
dc.subject | народне просвітництво | en_US |
dc.subject | культурне прогресування | en_US |
dc.title | Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст..pdf | 250,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.