Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T13:28:28Z-
dc.date.available2023-11-17T13:28:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Регенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. 2019. № 8 (70), травень. Т. 1. С. 25–29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9491-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню змістових параметрів іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ–ХХ ст. З’ясовано, що ідея іспанського «просвітницького регенераціонізму» — мейнстрим цього дискурсу. Іспанські інтелектуали обґрунтовували провідне значення народного просвітництва та культурного прогресування країни у її прагненні до оновлення.en_US
dc.publisherМіжнародний науковий журнал “Інтернаука”en_US
dc.subject«просвітницький регенераціонізм»en_US
dc.subjectіспанські інтелектуалиen_US
dc.subjectіспанський педагогічний дискурсen_US
dc.subjectрегенераціоністські мотивиen_US
dc.subjectнародне просвітництвоen_US
dc.subjectкультурне прогресуванняen_US
dc.titleРегенераціоністські мотиви іспанського педагогічного дискурсу на межі ХІХ – ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.