Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-11-20T08:19:18Z-
dc.date.available2023-11-20T08:19:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗайченко Н. І. Лекційний дискурс Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду. Інноваційна педагогіка. 2023. № 64. Т. 1. С. 16–20.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9506-
dc.description.abstractУ статті розглядаються тематичні напрями і змістовні елементи лекційного дискурсу Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду. Наводяться дані про конкретні заходи – публічні лекції, виступи на зібраннях педагогічної громадськості, курси викладання тощо, в ході яких педагог висловлювався стосовно освіти, школи, виховання в Іспанії та закордонні. Увагу сконцентровано на “іспанському” періоді освітянської діяльності Лоренсо Лузуріаги, що охоплює хронологічні межі 1911–1936 років, тобто від часу навчання в Мадридській Вищій педагогічній школі до еміграції з Іспанії із розгортанням громадянської війни. У численних лекційних промовах Лоренсо Лузуріаги в 1910–1930-х роках відображалися найзлободенніші питання стосовно освітньої галузі в Іспанії. Педагог обстоював ідеї фундації вітчизняного загальнонаціонального професійного вчительського об’єднання в 1910-х роках, модернізації іспанської системи початкової освіти узгоджено з концепціями “нового виховання” в 1920-х роках, творення республіканської єдиної школи – на початку 1930-х років. Зроблено наголос на тому, що Лоренсо Лузуріага в історії новітньої світової педагогіки по праву має займати одне з провідних місць у когорті славетних теоретиків соціально-педагогічного наукового напряму. Оригінальна соціально-педагогічна концепція, сформульована й обґрунтована ним у 1950-х роках в Аргентині, фактично могла бути завершена і раніше, адже основні положення цієї концепції – і стосовно соціальної функції виховання, і стосовно виховного суспільно-консолідаційного ефекту, і тим більше щодо значення єдиної школи та демократизації освіти – розкривалися в публіцистичному доробку педагога та в його лекційному викладанні уже в “іспанський” період освітянської діяльності. Показано, що вся тематика лекційного дискурсу Лоренсо Лузуріаги в першій половині 1930-х років присвячувалася саме соціально-педагогічним проблемам (наприклад, публічні лекції педагога в Мадридському психотехнічному інституті 19 березня 1933 року та в Інституті іспанських досліджень у Паризькому університеті 24 травня того ж року).en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectЛоренсо Лузуріагаen_US
dc.subjectлекційний дискурсen_US
dc.subjectпублічні лекціїen_US
dc.subjectкурси викладанняen_US
dc.subject“іспанський” періодen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectєдина школаen_US
dc.titleЛекційний дискурс Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періодуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лекційний дискурс Лоренсо Лузуріаги “іспанського” періоду.pdf151.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.