Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954
Назва: | Особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом |
Автори: | Мірошник, Ірина Василівна |
Ключові слова: | англомовний граматичний матеріал варіанти ознайомлення лабораторний експеримент |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Мірошник І. В. Особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. Київ : Видавничий центр КНЛУ, 2010. Вип. 18. С. 41–54. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом. Розроблено три варіанти ознайомлення учнів з функцією і формою Present Progressive. Подаються результати проведення лабораторного експерименту, згідно з якими більш ефективним і доступним для молодших школярів є другий варіант ознайомлення з новим англомовним граматичним матеріалом (спеціально підготовлена розповідь вчителя з використанням казкового сюжету та ілюстративного матеріалу) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/954 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості етапу ознайомлення учнів початкової загальноосвітньої школи з новим англомовним граматичним матеріалом.pdf | 257.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.