Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Музиченко, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-27T09:42:10Z | - |
dc.date.available | 2023-11-27T09:42:10Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Музиченко С. Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України. Вип.21 (2-2016). Ч.1. Кам’янець-Подільський, 2016. С.139 – 145. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено короткий огляд досліджень із проблеми формування самостійності як професійної риси вчителя. Проаналізовано семантичні та психологічні джерела утворення поняття професійної самостійності вчителя. Проведено логіко-структурний аналіз запропонованого визначення окресленого поняття та встановлено його зв'язки із близькими за змістом поняттями. | en_US |
dc.publisher | Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць | en_US |
dc.subject | самостійність | en_US |
dc.subject | професійна самостійність учителя | en_US |
dc.subject | професійна педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | самостійне педагогічне мислення | en_US |
dc.subject | професійна самодостатність | en_US |
dc.title | Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя.pdf | 123.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.