Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-11-27T09:42:10Z-
dc.date.available2023-11-27T09:42:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМузиченко С. Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України. Вип.21 (2-2016). Ч.1. Кам’янець-Подільський, 2016. С.139 – 145.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9545-
dc.description.abstractУ статті зроблено короткий огляд досліджень із проблеми формування самостійності як професійної риси вчителя. Проаналізовано семантичні та психологічні джерела утворення поняття професійної самостійності вчителя. Проведено логіко-структурний аналіз запропонованого визначення окресленого поняття та встановлено його зв'язки із близькими за змістом поняттями.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. працьen_US
dc.subjectсамостійністьen_US
dc.subjectпрофесійна самостійність учителяen_US
dc.subjectпрофесійна педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectсамостійне педагогічне мисленняen_US
dc.subjectпрофесійна самодостатністьen_US
dc.titleСемантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семантичний аналіз поняття професійної самостійності вчителя.pdf123.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.