Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T17:31:00Z-
dc.date.available2020-03-23T17:31:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Сприйняття та розуміння соціокультурної інформації під час слухання і читання. Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лют. 2011 р. Київ : НТУУ «КПІ», 2011. С. 130 – 133.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/958-
dc.description.abstractЧитання й аудіювання трактуються як перцептивна розумова мнемічна діяльність. Перцептивна тому, що здійснюється сприйняття (рецепція), перцепція; розумова, бо пов‘язана з основними мисленнєвими операціями: аналізом і синтезом, індукцією та дедукцію, порівнянням і розрізненням, абстрагуванням і конкретизацією, встановленням причинно-наслідкових відношень, узагальненням; мнемічна, оскільки відбувається виділення ознак мовних і мовленнєвих одиниць, реформування образу і впізнавання як результат зіставлення з еталоном, який зберігається в пам‘яті [2].en_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectсоціокультурна інформаціяen_US
dc.titleСприйняття та розуміння соціокультурної інформації під час слухання і читанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.