Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/958
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максак, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T17:31:00Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T17:31:00Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Максак І. В. Сприйняття та розуміння соціокультурної інформації під час слухання і читання. Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лют. 2011 р. Київ : НТУУ «КПІ», 2011. С. 130 – 133. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/958 | - |
dc.description.abstract | Читання й аудіювання трактуються як перцептивна розумова мнемічна діяльність. Перцептивна тому, що здійснюється сприйняття (рецепція), перцепція; розумова, бо пов‘язана з основними мисленнєвими операціями: аналізом і синтезом, індукцією та дедукцію, порівнянням і розрізненням, абстрагуванням і конкретизацією, встановленням причинно-наслідкових відношень, узагальненням; мнемічна, оскільки відбувається виділення ознак мовних і мовленнєвих одиниць, реформування образу і впізнавання як результат зіставлення з еталоном, який зберігається в пам‘яті [2]. | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | аудіювання | en_US |
dc.subject | соціокультурна інформація | en_US |
dc.title | Сприйняття та розуміння соціокультурної інформації під час слухання і читання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сприйняття та розуміння соціокультурної інформації під час слухання і читання.pdf | 363.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.