Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Максак, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T17:33:40Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T17:33:40Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Максак І. В. Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання. Сборник научных трудов SWorld. Иваново : МАРКОВА АД, 2014. Вып. 2. Т. 15. С. 16 – 21. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема відбору текстового матеріалу для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у процесі навчання аудіювання і читання. На основі аналізу сучасних досліджень виокремлено критерії відбору англомовних текстів і запропоновано джерела відбору соціокультурного навчального матеріалу. | en_US |
dc.subject | критерії відбору текстів | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | аудіювання | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | учні початкової школи | en_US |
dc.title | Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання.pdf | 147.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.