Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксак, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T17:33:40Z-
dc.date.available2020-03-23T17:33:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМаксак І. В. Критерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читання. Сборник научных трудов SWorld. Иваново : МАРКОВА АД, 2014. Вып. 2. Т. 15. С. 16 – 21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/959-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема відбору текстового матеріалу для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у процесі навчання аудіювання і читання. На основі аналізу сучасних досліджень виокремлено критерії відбору англомовних текстів і запропоновано джерела відбору соціокультурного навчального матеріалу.en_US
dc.subjectкритерії відбору текстівen_US
dc.subjectсоціокультурна компетентністьen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.subjectучні початкової школиen_US
dc.titleКритерії відбору текстів для формування в учнів початкової школи англомовної соціокультурної компетентності у навчанні аудіювання і читанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.