Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9649
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чебикіна, Ірина Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T07:56:50Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T07:56:50Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Чебикіна І. Г. Формування вмінь монологічного мовлення молодших школярів за допомогою Storytelling : кваліфікаційна робота на здобуття 2-го (магістер.) рівня вищої освіти, студ. ІІ курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 93 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9649 | - |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку суспільства вимагає вдосконалення змісту й технологій педагогічної освіти в Україні, пошуку нових шляхів і ресурсів покращення освітньої системи. Вагоме місце в реформуванні сучасної освіти посідає її початкова школа, де закладаються основи загальноосвітньої підготовки школярів. Комунікативно-діяльнісний підхід до навчання спонукає вчителя розвивати мовлення учнів як один із головних чинників у навчально- пізнавальній діяльності молодших школярів та їх самореалізації в соціумі. Молодший шкільний вік – важливий період формування мовленнєвої діяльності. У дитини проявляється прагнення виокремити своє «Я», висловити власну позицію стосовно інших людей, дістати від них визнання, посівши активне місце в різноманітних соціальних відносинах. Тобто відбувається активне входження дитини в суспільство, опанування його нормами й правилами міжособистісної комунікативної взаємодії. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | монологічне мовлення | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | Storytelling | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.title | Формування вмінь монологічного мовлення молодших школярів за допомогою Storytelling | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чебикіна І. Г..pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.