Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9656
Назва: Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів
Автори: Певень, Катерина Петрівна
Ключові слова: компетентнісний підхід
здоров’язбережувальна компетентність
початкова школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Певень К. П. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. ІІ курсу, 21-М групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: д. п. н., професор А. О. Міненок / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2022. 109 с.
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота присвячено дослідженню процессу формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів. У роботі вирішено важливе науково-педагогічне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з підвищення рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності учнів загальноосвітніх закладів. Досліджено зміст, особливості та методику формування здоров’язбережувальної компетентності учнів початкових класів та розроблено методичні рекомендації на основі вивченого теоретичного та методичного матеріалу за темою роботи, програмного змісту для початкової школи в межах формування здоров’язбережувальної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9656
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Певень К.П..pdf2.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.