Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9665
Назва: Педагогічні умови розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку в руховій діяльності
Автори: Чеботар, Вікторія Сергіївна
Ключові слова: дошкільний вік
рухова діяльність
творчість
дошкільна освіта
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Чеботар В. С. Педагогічні умови розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку в руховій діяльності: кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 22-М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент А. П. Кошель; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2022. 103 с.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах кардинальних змін в українському суспільстві пов’язаних з військовою агресією росії, протиепідемічних заходів пов’язаних з COVID-19 виняткового значення набуло питання збереження фізичного, психічного, духовного здоров’я особистості. Одним з дієвих механізмів який дозволяє зберегти і відновити частково втрачене здоров’я залишається творчість. Становлення творчої особистості, винайдення та розвиток її здібностей, організації такого навчання, яке стало б основою для вирішення проблеми розвитку креативності як важливої якості для соціалізації в умовах сьогодення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови розвитку творчості у дітей старшого дошкільного віку в руховій діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9665
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чеботар В.С..pdf3.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.