Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9665
Назва: | Педагогічні умови розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку в руховій діяльності |
Автори: | Чеботар, Вікторія Сергіївна |
Ключові слова: | дошкільний вік рухова діяльність творчість дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Чеботар В. С. Педагогічні умови розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку в руховій діяльності: кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 22-М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент А. П. Кошель; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2022. 103 с. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах кардинальних змін в українському суспільстві пов’язаних з військовою агресією росії, протиепідемічних заходів пов’язаних з COVID-19 виняткового значення набуло питання збереження фізичного, психічного, духовного здоров’я особистості. Одним з дієвих механізмів який дозволяє зберегти і відновити частково втрачене здоров’я залишається творчість. Становлення творчої особистості, винайдення та розвиток її здібностей, організації такого навчання, яке стало б основою для вирішення проблеми розвитку креативності як важливої якості для соціалізації в умовах сьогодення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови розвитку творчості у дітей старшого дошкільного віку в руховій діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9665 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чеботар В.С..pdf | 3.15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.