Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9666
Назва: Методика використання технології «Шість цеглинок LEGO» у процесі формування математичних понять у молодших школярів
Автори: Булах, Любов Михайлівна
Ключові слова: шість цеглинок LEGO
математичні поняття
діяльнісний підхід
початкова школа
моделювання процесів і явищ
освітнє середовище НУШ
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Булах Л. М. Методика використання технології «Шість цеглинок LEGO» у процесі формування математичних понять у молодших школярів : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. ІІ курсу, 61 групи, заочної форми навчання, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. М. Стрілецька / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2022. 73 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі обгрунтовано актуальність проблеми формування математичних понять у молодших школярів засобом технології «Шість цеглинок LEGO». Схарактеризовані умови навчання математики в початковій НУШ, висвітлено особливості формування математичних понять як наукової та психолого-педагогічної проблеми, розкрито сутність технології «шість цеглинок LEGO». Досліджено стан використання технології LEGO в освітньому процесі початкової школи. Укомплектовано систему завдань на базі технології LEGO для формування математичних понять та надані методичні рекомендації щодо їх впровадження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9666
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Булах Л.М..pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.