Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаливайко, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2023-12-22T10:51:02Z-
dc.date.available2023-12-22T10:51:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНаливайко Н. В. Казкотерапія як засіб впливу на емоційно-вольову сферу дітей докільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент А. П. Кошель; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 102 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9669-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. Проблема морального виховання особистості завжди була і залишається однією з актуальних проблем суспільного розвитку, а в умовах впливу сучасних негативних факторів: гібридна війна, зниження загального рівня життя, соціальної захищеності населення України, зниження рівня громадської свідомості, екологічні проблеми, пандемія COVID-19 і пов’язані з нею карантинні обмеження, погіршення стану здоров’я на вона набуває особливого значення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати значення казкотерапії, розробити та експериментально перевірити комплекс заходів з метою впливу на емоційно-вольову сферу дітей в умовах освітнього процесу закладів дошкільної освіти.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.subjectемоційно-вольова сфераen_US
dc.subjectздоров’язбережувальна технологіяen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.titleКазкотерапія як засіб впливу на емоційно-вольову сферу дітей докільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наливайко Н.В..pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.