Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Яна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-22T11:14:23Z-
dc.date.available2023-12-22T11:14:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПриходько Я.М. Формування текстотворчих умінь учнів початкової школи на уроках української мови : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 23-А групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. Б. Мамчич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 58 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9670-
dc.description.abstractРозвиток суспільства зумовлює постановку вимог як до дитини, так і до освітній закладів, в яких здійснюється процес навчання, розвиток і становлення особистості, формування вмінь та компетентностей. Це означає, що перед школою стоять завдання: формувати успішного мовця, створити освітній простір, спрямований на розвиток і саморозвиток учня, який володіє системою знань, розвиненими комунікативними та творчими здібностями, навичками текстотворення. Мета дослідження – експериментально перевірити вплив застосування моделі та організаційно педагогічних умов на формування текстотворчих умінь учнів початкової школи на уроках української мови.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectурок української мовиen_US
dc.subjectекспериментальне навчанняen_US
dc.subjectформування текстотворчих уміньen_US
dc.titleФормування текстотворчих умінь учнів початкової школи на уроках української мовиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько Я.М..pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.