Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9679
Назва: | Вивчення числівника на уроках української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходу |
Автори: | Кураш, Анна Володимирівна |
Ключові слова: | числівник урок української мови початкова освіта компетентнісний підхід педагогічний експеримент |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Кураш А.В. Вивчення числівника на уроках української мови в початковій школі на засадах компетентнісного підходу : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Михайленко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 69 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мова для людина є глибоким надбанням. Мова – це як зовнішня, так і внутрішня думка, для вираження нашої психіки та є засобом передавання й отримання інформації. Мовлення усне і писемне є важливим атрибутом людського спілкування. Функції мови відображають комунікативну, пізнавальну, накопичувальну, імпресивну, естетичну, культуроносну, номінативну, інформаційну діяльність людини. Мовлення людини – це форма існування мови, найважливішою ознакою нації. Сутність мови полягає в тому, що вона потрібна людині кожного дня, взаємодіючи із суспільними явищами, як феномен людської цивілізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9679 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кураш А.В..pdf | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.