Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Позняк, Наталія Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2023-12-26T15:07:21Z | - |
| dc.date.available | 2023-12-26T15:07:21Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Позняк Н.О. Формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку з ускладненнями логопедичного характеру : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Михайленко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 82 с. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9693 | - |
| dc.description.abstract | Базовий компонент дошкільної освіти України, чинні програми розвитку дитини дошкільного віку виокремлюють мовленнєвий розвиток в самостійний напрям, що є свідченням його системо-утворюючого значення у становленні особистості. Зміст освітньої лінії «Мовлення дитини» фокусує увагу педагогів на цілісне сприйняття і комплексне розв’язання завдань мовленнєвого розвитку дошкільників в єдності усіх його складових – говоріння, слухання, зв’язного діалогічного та монологічного мовлення тощо. Формування мовленнєвої компетенції особистості зазвичай розглядається як триєдина мета – розвиток мовлення, навчання мови та мовленнєве виховання. Кожний з цих аспектів за умови своєї успішної реалізації сприяє розвиткові інтелекту та самосвідомості дитини, позитивно впливає на формування таких важливих особистісних якостей, як комунікабельність, доброзичливість, креативність, ініціативність. | en_US |
| dc.publisher | Чернігів | en_US |
| dc.subject | дошкільний вік | en_US |
| dc.subject | логопедія | en_US |
| dc.subject | мовленнєва компетенція | en_US |
| dc.subject | мовленнєва дисфункція | en_US |
| dc.title | Формування мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку з ускладненнями логопедичного характеру | en_US |
| dc.type | Book | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Позняк Н.О..pdf | 1,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.