Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНайдьон, Катерина Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-27T08:37:26Z-
dc.date.available2023-12-27T08:37:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНайдьон К. В. Формування мотивації молодших школярів на уроках читання в НУШ : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. ІI курсу, 23-А групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Барнич / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2021. 96 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9703-
dc.description.abstractПроцес формування читацьких інтересів дітей молодшого шкільного віку, як і становлення майбутнього умотивованого та продуктивного читача, в умовах сьогодення є ускладненим. Читацька діяльність не є пріоритетним напрямком самореалізації для сучасної дитини молодшого шкільного віку, оскільки потребує активізації вольових зусиль, належного рівня сформованості читацької навички та зацікавленості у книзі як джерелі інформації та інструменті для розвитку власної особистості. Читацька діяльність потребує спеціально організованого педагогічного впливу, що полягає у мотивації, спрямуванні, координації та контролі читацької діяльності та єдності, узгодженості дій сім’ї та школи. Особливого значення у цьому контексті набуває саме мотивація, адже вона є вектором та важливим компонентом розвитку читацької компетентності.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectчитацька компетентністьen_US
dc.titleФормування мотивації молодших школярів на уроках читання в НУШen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Найдьон К.В..pdf2.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.