Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9707
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, Юлія Олегівна-
dc.date.accessioned2023-12-27T08:59:13Z-
dc.date.available2023-12-27T08:59:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСорока Ю. О. Методика формувального оцінювання в україномовній освіті учнів початкової школи : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр», студ. VI курсу, 61 групи, спец.: 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. В. Кміть / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв; Кафедра мов і методики їх викладання. Чернігів, 2022. 91 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9707-
dc.description.abstractНа початку третього тисячоліття в Україні відбулись кардинальні зміни в системі освіти, а саме методологічне переосмислення процесу навчання, спрямованого на саморозвиток кожного учня, направленого на компетентнісну освіту, зміною підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів, але проблема ефективної моделі впровадження компетентнісної освіти потребує її практичної реалізації. Однією з найбільших проблем є підвищення ефективності та системи контролю та оцінювання учнiв. Одним із найважливіших засобів мотивації та стимулювання педагогічної та пізнавальної діяльності є контроль i оцiнювання в навчальному процесі учнів загальноосвітньої школи.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectукраїномовна освітаen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.titleМетодика формувального оцінювання в україномовній освіті учнів початкової школиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорока Ю.О..pdf867.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.