Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9721
Назва: | Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами |
Автори: | Сергієнко, Лариса Володимирівна |
Ключові слова: | сенсорний розвиток дошкільний вік діти з особливими освітніми потребами заклад дошкільної освіти інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Сергієнко Л. В. Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки VI курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент Ю.М. Носко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 87 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти, стартовою платформою особистісного розвитку дитини – зазначається у Базовому компоненті дошкільної освіти (Державний стандарт освіти). Реалізація освітніх завдань та принципів передбачає постійне педагогічне удосконалення, розкриття та нарощування творчого потенціалу педагога, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами. На жаль, на сьогодні цей аспект роботи вихователя закладів дошкільної освіти є недостатньо висвітленим – особливо в контексті інклюзивної педагогіки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9721 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сергієнко Л.В..pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.