Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацвей, Юлія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-28T11:54:26Z-
dc.date.available2023-12-28T11:54:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМацвей Ю. О. Методичні засади розвитку критичного мислення учнів на уроках математики : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 61 групи, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент С. В. Музиченко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2019. 74 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9738-
dc.description.abstractУ сучасних умовах, коли обсяг необхідних для людини знань швидко збільшується, уже неможливо робити головну ставку на засвоєння певної суми фактів. Важливо навчити самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися в стрімкому потоці даних. Аналіз змісту навчального матеріалу, який передбачається вивчати за чинними програмами, свідчить про те, що учні на уроках мають незначну кількість часу для опанування сучасної системи знань з математики. Зрозуміло, що за таку невелику кількість годин неможливо надати учням усі важливі знання, тому необхідно навчити їх самостійно опановувати нові технології і критично переосмислювати дані, що вони отримують.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectматематикаen_US
dc.subjectінтерактивні методи та прийомиen_US
dc.titleМетодичні засади розвитку критичного мислення учнів на уроках математикиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мацвей Ю. О..pdf2.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.