Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоронко, Андрій Олегович-
dc.date.accessioned2024-02-15T08:09:51Z-
dc.date.available2024-02-15T08:09:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВоронко А. О. Бізнес-планування діяльності підприємства соціокультурної сфери за сучасних умов : кваліфікаційна магістр. р-та, магістранта 25-М групи, спец. 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / наук. керівник: д. е. н., професор Л. С. Ладонько / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 83 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9793-
dc.description.abstractВ умовах ринку нереально домогтися стабільного успіху в бізнесі, якщо не планувати ефективно його розвиток, не акумулювати постійно інформацію про власні перспективи і можливості, про стан цільових ринків, положення на них конкурентів тощо. Великий досвід закордонних підприємств, що працюють у креативній сфері доводить, що недооцінка планування підприємницької діяльності в умовах ринку, його ігнорування чи некомпетентне здійснення приводять до величезних економічних втрат і в кінцевому рахунку до банкрутства. Бізнес-планування займає усе більш істотну частку в сучасному менеджменті. Бізнес-план виступає як об'єктивна оцінка результатів ринкової діяльності компанії і, у той же час, як необхідний інструмент проектно-інвестиційних рішень відповідно до потреб ринку. У плані характеризуються основні аспекти комерційного підприємства, аналізуються проблеми, з якими воно зіштовхується, і визначаються шляхи і методи їхнього вирішення. Звідси бізнес-план виступає одночасно в якості пошукової, науково-дослідної і проектної роботи.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectбізнес-плануванняen_US
dc.subjectпідприємницька діяльністьen_US
dc.subjectсоціокультурна діяльністьen_US
dc.subjectринкова діяльністьen_US
dc.titleБізнес-планування діяльності підприємства соціокультурної сфери за сучасних умовen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 028 Менеджмент соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВоронкоА.О..pdf1.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.