Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваненко, Марія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-02-29T12:17:48Z-
dc.date.available2024-02-29T12:17:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІваненко М. О. Застосування інтерактивних технологій навчання математики в умовах дистанційної освіти (на прикладі вивчення геометричних тіл у курсі «Геометрія. Профільний рівень») : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 2 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент Л.Г. Філон / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики. Чернігів, 2023. 85 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9806-
dc.description.abstractВ інформаційному суспільстві успішний розвиток є результатом умілого примноження та використання ресурсів знань, кількість яких швидко зростає. Завдання освіти полягає в тому, щоб забезпечити ефективну передачу знань у свідомість користувачів та їхнє успішне використання в усіх сферах життя. У зв’язку з цим дедалі більшу увагу привертають освітні методи, що сприяють швидкому й успішному поширенню ресурсів знань. На відміну від традиційних методів навчання, інтерактивні технології базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при чому в основному вони зосереджені на взаємодії аудиторії. Такий підхід робить навчальний процес жвавішим, дієвим та легшим для учасників. Мета дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій застосування інтерактивних технологій навчання у курсі «Геометрія. Профільний рівень» при вивченні геометричних тіл та їх властивостей за умови дистанційного навчання та їх експериментальній апробації.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдистанційна освітаen_US
dc.subjectінтерактивне навчанняen_US
dc.subjectінтерактивних технологій у навчанні геометріїen_US
dc.titleЗастосування інтерактивних технологій навчання математики в умовах дистанційної освіти (на прикладі вивчення геометричних тіл у курсі «Геометрія. Профільний рівень»)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іваненко М.О..pdf2.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.