Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Дар’я Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-02-29T12:42:41Z-
dc.date.available2024-02-29T12:42:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДобридень Д. В. Реалізація технології змішаного навчання на прикладі вивчення тригонометрії у профільній школі : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 6 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент С.В. Музиченко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики. Чернігів, 2023. 78 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9810-
dc.description.abstractУ сучасних умовах освітнього процесу актуальним є питання підвищення ефективності навчання. Це вимагає пошуку нових методів і технологій навчання, які відповідають сучасним вимогам і дозволяють ефективно розвивати творчі здібності та критичне мислення учнів. Одним із таких перспективних методів є технологія змішаного навчання, яка поєднує в собі традиційні методи навчання в аудиторії з використанням онлайн-ресурсів і технологій. Метою дослідження є розробка та апробація методичних рекомендацій щодо реалізації технології змішаного навчання на прикладі вивчення тригонометрії у профільній школі.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectтехнологія навчанняen_US
dc.subjectзмішане навчанняen_US
dc.subjectвивчення тригонометріїen_US
dc.subjectпрофільна школаen_US
dc.titleРеалізація технології змішаного навчання на прикладі вивчення тригонометрії у профільній школіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добридень Д. В..pdf2.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.