Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9833
Назва: | Розвиток емоційної стійкості учнів засобами мистецтв |
Автори: | Карпенко, Ірина Василівна |
Ключові слова: | емоційна стійкість мистецтво емпатія |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Карпенко І.В. Розвиток емоційної стійкості учнів засобами мистецтв : кваліфікаційна магістр. р-та студентки, спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / наук. керівник: д. п. н., професор Т. В. Скорик; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 83 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність кваліфікаційного дослідження зумовлена тим, що важливості набуває розвиток не лише інтелектуальних, але й емоційних навичок та компетентностей особистості. Відповідно, питання розвитку емоційної стійкості учнів набуває все більшої ваги в освітніх системах. Зважаючи на зростання психологічного стресу серед учнів, важливо знайти ефективні методи і підходи до розвитку їхньої емоційної стійкості. Мистецтво, зокрема, музика, танець, живопис, театральна діяльність, може стати потужним інструментом для досягнення цієї мети. Використання мистецтва у процесі навчання може допомогти учням виявити, розуміти та виражати свої емоції, а також розвивати навички саморегуляції та позитивного мислення. Мистецтво створює можливості для виразного самовираження, сприяє розвитку креативності та фантазії, а також сприяє формуванню соціальних навичок та емпатії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9833 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карпенко І.В..pdf | 744.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.