Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБушко, Анастасія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-03-13T12:59:08Z-
dc.date.available2024-03-13T12:59:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБушко А. В. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку в процесі художньо-продуктивної діяльності : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент А. П. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 96 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9844-
dc.description.abstractАктуальність дослідження пояснюється необхідністю вивчення особливостей розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з художньо-продуктивної діяльності. На сучасному етапі суспільство визначає вимоги до розвитку творчого мислення людини, спонукуючи її до здатності генерувати нестандартні ідеї та приймати оригінальні рішення. В дошкільних навчальних закладах діти отримують знання в різних сферах, таких як особистісний розвиток, сенсорно-пізнавальний простір, природне оточення, гра, соціальна взаємодія, мовлення і світ мистецтва. Ці напрями сприяють творчому розвитку, а важливе місце серед них відводиться художньо-продуктивній діяльності.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectхудожньо-продуктивна діяльністьen_US
dc.subjectнауково-педагогічна літератураen_US
dc.titleРозвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку в процесі художньо-продуктивної діяльностіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бушко А.В..pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.