Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9846
Назва: Педагогічні умови формування комунікативної компетенції дітей в закладі дошкільної освіти
Автори: Джола, Ольга Анатоліїна
Ключові слова: комунікативна компетентність
заклад дошкільної освіти
комунікація
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Джола О.А. Педагогічні умови формування комунікативної компетенції дітей в закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки VІ курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент А. П. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 59 с.
Короткий огляд (реферат): Комунікативна компетентність є однією з найважливіших, оскільки успішна комунікація з іншими людьми є важливою складовою життєвого досвіду кожної людини. Дошкільна освіта є ключовим етапом у формуванні особистості дитини, тому важливо, щоб у цей період були створені оптимальні умови для розвитку її комунікативної компетентності. Також, у зв'язку зі зростаючою кількістю дітей, які виховуються в умовах глобалізації, багатокультурності та багатомовності, актуальним стає вивчення педагогічних умов, які сприяють формуванню комунікативної компетентності дітей в закладах дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9846
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джола О.А..pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.