Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9846
Назва: | Педагогічні умови формування комунікативної компетенції дітей в закладі дошкільної освіти |
Автори: | Джола, Ольга Анатоліїна |
Ключові слова: | комунікативна компетентність заклад дошкільної освіти комунікація |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Джола О.А. Педагогічні умови формування комунікативної компетенції дітей в закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки VІ курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент А. П. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 59 с. |
Короткий огляд (реферат): | Комунікативна компетентність є однією з найважливіших, оскільки успішна комунікація з іншими людьми є важливою складовою життєвого досвіду кожної людини. Дошкільна освіта є ключовим етапом у формуванні особистості дитини, тому важливо, щоб у цей період були створені оптимальні умови для розвитку її комунікативної компетентності. Також, у зв'язку зі зростаючою кількістю дітей, які виховуються в умовах глобалізації, багатокультурності та багатомовності, актуальним стає вивчення педагогічних умов, які сприяють формуванню комунікативної компетентності дітей в закладах дошкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9846 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Джола О.А..pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.