Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9852
Назва: Психолого-педагогічне керівництво формуванням суб’єктної позиції молодшого школяра засобом технології портфоліо
Автори: Безнощенко, Любов Василівна
Ключові слова: портфоліо
молодший школяр
самопрезентація
портфоліо школяра
формування суб’єктної позиції
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Безнощенко Л.В. Психолого-педагогічне керівництво формуванням суб’єктної позиції молодшого школяра засобом технології портфоліо : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 53 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці та експериментальній перевірці методичних рекомендацій щодо впровадження технології портфоліо як засобу формування суб’єктної позиції молодшого школяра. В межах дослідження здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми формування суб’єктної позиції молодшого школяра та впровадження технології портфоліо. Досліджено стан впровадження технології портфоліо в сучасній практиці, виявлено певні недоліки у застосуванні даного методу при формувальному оцінюванні. Розроблено педагогічні рекомендації щодо ефективного формування суб’єктної позиції молодшого школяра. Обґрунтовано рекомендації для вчителів початкової школи щодо використання технології портфоліо для формування суб’єктної позиції молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9852
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безнощенко Л.В..pdf970.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.