Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9858
Назва: Нестандартні уроки як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів
Автори: Марченко, Анна Олександрівна
Ключові слова: нестандартні уроки
пізнавальний інтерес молодших школярів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Марченко А. О. Нестандартні уроки як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 74 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці використання нестандартних уроків як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів. У теоретичному розділі роботи проаналізовано літературу про сутність та шляхи розвитку пізнавальної активності молодших школярів; розкрито суть та характеристику нестандартних уроків в початковій школі; проаналізовано види нестандартних уроків в роботі з молодшими школярам. В емпіричній частині роботи проаналізовано результати експериментального дослідження стану використання нестандартних уроків у процесі формування пізнавального інтересу молодших школярів; розроблено рекомендації для вчителів щодо що до використання нестандартних уроків у процесі формування пізнавального інтересу молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9858
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко А.О..pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.