Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШостка, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-21T12:19:05Z-
dc.date.available2024-03-21T12:19:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШостка Т. М. Організація проєктного навчання в новій українській школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 102 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9871-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена теоретичному аналізу проблеми впровадження проєктного навчання в освітній процес Нової української школи та його практичному застосуванню. Досліджено стан організації проєктного навчання в початкових класах. На основі емпіричних досліджень визначили рівні сформованості пізнавального інтересу засобами проєктної діяльності. У ході експерименту довели ефективність застосування проєктної діяльності в освітньому процесі молодших школярів, розробили рекомендації щодо покращення організації проєктного навчання в українських школах. Результати роботи мають практичну цінність, допомагаючи вдосконалити методику навчання в початковій школі та забезпечити якісну освіту для молодших школярів.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectметод проєктівen_US
dc.subjectпроєктна діяльністьen_US
dc.subjectпроєктні технологіїen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectучні початкових класівen_US
dc.titleОрганізація проєктного навчання в новій українській школіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шостка Т.М..pdf1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.