Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9875
Назва: | Умови ефективності використання наочності в початковій школі |
Автори: | Нікітіна, Аліна Олексіївна |
Ключові слова: | наочність початкова школа ефективність підвищення якості навчання в закладах освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Нікітіна А. О. Умови ефективності використання наочності в початковій школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки V курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 73 с. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогоднішній день якість навчання у закладі освіти є дуже актуальним питанням, адже від неї залежить не тільки успіх учнів у майбутньому, але й загальний рівень розвитку нашої країни. Недостатня якість навчання може призвести до низького рівня освіти, недостатньо кваліфікованої також робочої сили, а також можливостей обмеження для нашої держави у світовому економічному просторі. Тому підвищення якості навчання в закладах освіти є одним із основних завдань для суспільства в цілому. Наочність – це один із дидактичних принципів навчання, що відображає різноманіття конкретних явищ та предметів навколишньої дійсності. Реалізація цього принципу у початковій школі є головним засобом у формуванні компетенцій дітей молодшого шкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9875 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нікітіна А.О..pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.