Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицун, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorГусар, Дзвіна-
dc.contributor.authorСпольська, Олена-
dc.date.accessioned2024-03-27T10:38:24Z-
dc.date.available2024-03-27T10:38:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГрицун Ю. Гусар Дзвіна, Спольська О. Дослідження та порівняння стилів фортепіанної імпровізації в різних музичних жанрах. Актуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст. Вип. 71. Том 1. Дрогобич : Гельветика. 2024. С. 92-96.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9879-
dc.description.abstractУ статті розглядаються та порівнюються стилі фортепіанної імпровізації в різних музичних жанрах, притаманних фортепіанній музиці. Актуальність дослідження зумовлена постійною еволюцією музичної сцени та розширенням музичних горизонтів. Зростання важливості імпровізації в сучасній музичній практиці визначає необхідність вивчення та порівняння її стилів у різних жанрах. Мета статті – проаналізувати та зіставити особливості фортепіанної імпровізації в жанрах фортепіанної музики, таких як соната, етюд, прелюдія, ноктюрн, варіації та інші, зокрема, розглянути вплив цих жанрів на творчість музикантів та розвиток музичної культури в цілому.en_US
dc.publisherАктуальні питання гуманітарних наук : зб. наук. ст.en_US
dc.subjectфортепіанна імпровізаціяen_US
dc.subjectмузичне виконавствоen_US
dc.subjectсонатаen_US
dc.subjectетюдen_US
dc.subjectваріаціїen_US
dc.subjectорнаментикаen_US
dc.titleДослідження та порівняння стилів фортепіанної імпровізації в різних музичних жанрахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дослідження та порівняння стилів фортепіанної імпровізації.pdf322.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.