Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9885
Назва: Співтворчість викладача та учня мистецької школи класу сольного співу в процесі опанування виконавськими навичками
Автори: Трубіна, Ксенія Олексіївна
Ключові слова: співтворчість викладача та учня
мистецька школа
сольний спів
музичне мистецтво
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Трубіна К. О. Співтворчість викладача та учня мистецької школи класу сольного співу в процесі опанування виконавськими навичками : кваліфікаційна магістр. р-та студентки 63 групи, спец.: 025 Музичне мистецтво; галузь знань: 02 Культура і мистецтво; кваліфікація: магістр музичного мистецтва / наук. керівник: канд. мистецтвознавства, доцент М. А. Кондратенко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 71 с.
Короткий огляд (реферат): Навчанню дітей та молоді сольному співу відведено особливе значення в українській позашкільній мистецькій освіті. Запити сучасного суспільства суттєво вплинули на ставлення до цього виду мистецтва як виразника національно-патріотичних почуттів, а також на смаки і вподобання учнів. В освітньому процесі мистецької школи особливого значення набуває співтворчість викладача та учня-вокаліста, адже поєднання фахових знань педагога з творчим потенціалом учня дозволяє професійно навчати співу та водночас розширювати світогляд юного виконавця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9885
Розташовується у зібраннях:спец.: 025 Музичне мистецтво

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трубіна К.О. Співтворчість викладача та учня.pdf566.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.