Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Євгенія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-04-02T08:40:48Z-
dc.date.available2024-04-02T08:40:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПавленко Є. В. Педагогічні умови взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Ю. М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 107 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9903-
dc.description.abstractВважаємо за необхідне детально розглянути проблему аутизму в дітей дошкільного віку, необхідність надання їм освітніх послуг в умовах упровадження інклюзії, передбачених міжнародним та українським законодавством, а також проаналізувати проблему взаємодії дітей з РАС з дітьми нормотипового розвитку у закладах дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови ефективності взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectдіти з розладом аутистичного спектруen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectдіти із особливими освітніми потребамиen_US
dc.titleПедагогічні умови взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвиткуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павленко Є.В. Педагогічні умови взаємодії.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.