Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олена Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-04-02T08:45:38Z-
dc.date.available2024-04-02T08:45:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОнопрієнко О. О. Педагогічні умови розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент В. М. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 97 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9906-
dc.description.abstractРеформування дошкільної освіти, спрямоване на більше повне задоволення інтересів сучасних дітей, вносить нові вимоги до організації навчального процесу в дошкільних навчальних закладах. Найчастіше в розвитку логічного мислення дітей використовують різноманітні методи та засоби, такі як вправи, досліди, спостереження, художнє слово, прогулянки, бесіди, ілюстрації та демонстрація наочного матеріалу, а також дидактичні ігри. Ці методи сприяють активному залученню дітей до навчання та розвитку їхніх когнітивних навичок у цікавій та ігровій формі, що відповідає вимогам сучасного освітнього підходу.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectлогічне мисленняen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleПедагогічні умови розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онопрієнко О.О. Педагогічні умови розвитку.pdf1.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.