Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T20:35:40Z-
dc.date.available2020-03-23T20:35:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖара Г. І. Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів в умовах реалізації концепції сталого розвитку в освіті. Дискурс здоров’я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16–17 вересня 2016 р.): в 3 т. / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти», Міжнародна академія екології і здоров’я, м. Вільнюс, Латвія, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг. ред. М. Б. Євтуха та В. М. Федорця. Вінниця : ТОВ "Планер", 2016. Т. 3. С. 159–160.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/992-
dc.description.abstractУ світлі концепції сталого розвитку висвітлені етапи формування та зміст компетентності індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів в процесі їх професійної підготовки.en_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectкомпетентність індивідуального здоров’язбереженняen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.titleФормування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів в умовах реалізації концепції сталого розвитку в освітіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.