Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9950
Назва: Дидактико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у новій українській школі
Автори: Прокопенко, Анна Яківна
Ключові слова: оцінювання навчальних досягнень
підсумкове оцінювання
формувальне оцінювання
техніки формувального оцінювання
освітній процес
молодші школярі
Нова українська школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Прокопенко А. Я. Дидактико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у новій українській школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: д. п. н., професор Т. Л. Гавриленко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 92 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі здійснено ретроспективний аналіз оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; розкрито сутність поняття «оцінювання навчальних досягнень»; проаналізовано мету, принципи, функції, методи та форми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у Новій українській школі; визначено особливості реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Експериментально перевірено використання технік формувального оцінювання в освітньому процесі початкової школи. Розроблено рекомендації для вчителів початкової школи щодо впровадження технік формувального оцінювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9950
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокопенко А.Я. Дидактико-методичні засади.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.