Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9950
Назва: | Дидактико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у новій українській школі |
Автори: | Прокопенко, Анна Яківна |
Ключові слова: | оцінювання навчальних досягнень підсумкове оцінювання формувальне оцінювання техніки формувального оцінювання освітній процес молодші школярі Нова українська школа |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Прокопенко А. Я. Дидактико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у новій українській школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: д. п. н., професор Т. Л. Гавриленко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 92 с. |
Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі здійснено ретроспективний аналіз оцінювання навчальних досягнень молодших школярів; розкрито сутність поняття «оцінювання навчальних досягнень»; проаналізовано мету, принципи, функції, методи та форми оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у Новій українській школі; визначено особливості реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Експериментально перевірено використання технік формувального оцінювання в освітньому процесі початкової школи. Розроблено рекомендації для вчителів початкової школи щодо впровадження технік формувального оцінювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9950 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прокопенко А.Я. Дидактико-методичні засади.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.