Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9955
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулик, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-05T08:32:01Z | - |
dc.date.available | 2024-04-05T08:32:01Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кулик І.О. Сутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесів. «Восьмі Фльорівські читання» : матеріали науково-практичної конференції. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 93 – 97. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9955 | - |
dc.description.abstract | Сучасна освітня парадигма вибудовується у контексті євроінтеграційних процесів. Для практичної реалізації стратегічного курсу України на європейську інтеграцію необхідно оновити форми і методи освітнього процесу відповідно до вимог часу та нових освітніх стандартів. Для реалізації цього завдання, на нашу думку, необхідно забезпечити створення в закладах вищої освіти комфортних умов для розвитку професійних якостей особистості, ціннісних орієнтацій та вмінь, необхідних для життєдіяльності в сучасному європейському співтоваристві. Незважаючи на те, що в педагогіці вищої школи накопичений значний досвід з підготовки майбутнього вчителя історії до професійної діяльності, аспект підготовки його засобами музейної педагогіки залишається маловивченим. Зазначене обумовлює мету та завдання даної статті. | en_US |
dc.publisher | «Восьмі Фльорівські читання» : матеріали науково-практичної конференції | en_US |
dc.subject | музейна педагогіка | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | інноваційні технології навчання | en_US |
dc.subject | педагогічна взаємодія | en_US |
dc.subject | музейний простір | en_US |
dc.title | Сутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесів.pdf | 435.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.