Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9956
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулик, Ірина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-05T12:19:33Z | - |
dc.date.available | 2024-04-05T12:19:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кулик І. О. Технології розширення освітнього простору як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вчителів історії. Інноваційна педагогіка. 2023. № 65, Т. 2. С. 57-60. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9956 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів історії – технології розширення освітнього простору. Зокрема, розкривається сутність таких понять як педагогічна технологія, інноваційне освітнє середовище, відкритий простір, навчання просто неба, музейний простір. Висвітлюються дидактичні умови для ефективної педагогічної взаємодії у форматі навчання поза межами навчального закладу. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури та власного педагогічного досвіду обґрунтовуються етапи підготовки науково-педагогічного працівника до формату навчання поза межами навчального закладу. Зокрема, увага зосереджується на ключових етапах підготовки навчальних занять у форматі технології розширення освітнього простору: з’ясувати дидактичні аспекти відкритого простору, визначити об’єкти демонстрації, скласти маршрут, визначити відповідні дидактичні методи та прийоми, адже відкритий простір вимагає спеціальної методики проведення занять. У статті розкриваються суттєві ознаки технології розширення освітнього простору: організація освітнього процесу поза межами закладу освіти, здійснення освітнього процесу в атмосфері інтерактивної та емоційної педагогічної взаємодії, організація дослідницької діяльності здобувачів освіти, досягнення максимальної практичності отриманих знань та їх корисності у повсякденному житті. Зазначається також, що технології розширення освітнього простору мають потужний освітній потенціал для формування професійної компетентності. У статті наголошується, що використання технології розширення освітнього простору сприяє інтелектуальному розвитку здобувачів освіти, мотивує студентів до педагогічної діяльності, забезпечує розвиток критичного та креативного мислення, сприяє формуванню студента як суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Ключові слова: педагогічні технології, інноваційне освітнє середовище, розширення освітнього простору, музейний простір, педагогічні умови. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | освітні технології | en_US |
dc.subject | інноваційне освітнє середовище | en_US |
dc.subject | розширення освітнього простору | en_US |
dc.subject | музейний простір | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.title | Технології розширення освітнього простору як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вчителів історії | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технології розширення освітнього простору як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вчителів історії.pdf | 135.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.