Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-05T12:19:33Z-
dc.date.available2024-04-05T12:19:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулик І. О. Технології розширення освітнього простору як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вчителів історії. Інноваційна педагогіка. 2023. № 65, Т. 2. С. 57-60.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9956-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів історії – технології розширення освітнього простору. Зокрема, розкривається сутність таких понять як педагогічна технологія, інноваційне освітнє середовище, відкритий простір, навчання просто неба, музейний простір. Висвітлюються дидактичні умови для ефективної педагогічної взаємодії у форматі навчання поза межами навчального закладу. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури та власного педагогічного досвіду обґрунтовуються етапи підготовки науково-педагогічного працівника до формату навчання поза межами навчального закладу. Зокрема, увага зосереджується на ключових етапах підготовки навчальних занять у форматі технології розширення освітнього простору: з’ясувати дидактичні аспекти відкритого простору, визначити об’єкти демонстрації, скласти маршрут, визначити відповідні дидактичні методи та прийоми, адже відкритий простір вимагає спеціальної методики проведення занять. У статті розкриваються суттєві ознаки технології розширення освітнього простору: організація освітнього процесу поза межами закладу освіти, здійснення освітнього процесу в атмосфері інтерактивної та емоційної педагогічної взаємодії, організація дослідницької діяльності здобувачів освіти, досягнення максимальної практичності отриманих знань та їх корисності у повсякденному житті. Зазначається також, що технології розширення освітнього простору мають потужний освітній потенціал для формування професійної компетентності. У статті наголошується, що використання технології розширення освітнього простору сприяє інтелектуальному розвитку здобувачів освіти, мотивує студентів до педагогічної діяльності, забезпечує розвиток критичного та креативного мислення, сприяє формуванню студента як суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Ключові слова: педагогічні технології, інноваційне освітнє середовище, розширення освітнього простору, музейний простір, педагогічні умови.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеen_US
dc.subjectрозширення освітнього просторуen_US
dc.subjectмузейний простірen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleТехнології розширення освітнього простору як важливий чинник професійної підготовки майбутніх вчителів історіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.