Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалімбет, Олександра Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-08T11:32:11Z-
dc.date.available2024-04-08T11:32:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКалімбет О. О. Формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 22-М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. М. Богдан / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 89 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9958-
dc.description.abstractОбраз досконалої особистості спочатку передбачає міцне органічне засвоєння національних і загальнолюдських систем цінностей. Основою ціннісних орієнтацій людини є її увага до моральних, духовних, матеріальних, соціальних та сімейних цінностей. Це виражається у ставленні людини до фактів і явищ навколишньої дійсності, їх значення і значущості, а також матеріальної і духовної цінності, які утворюють мету її життєдіяльності і тому використовуються за призначенням. Ціннісна орієнтація людини відображається в її здатності контролювати свою діяльність, дії та емоції, визначати напрям особистісного зростання та вдосконалення, налагоджувати стосунки з суспільством.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectціннісні орієнтаціїen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.titleФормування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калімбет О.О. Формування ціннісних орієнтацій.pdf873.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.