Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Ганна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-04-08T11:35:11Z-
dc.date.available2024-04-08T11:35:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКороль Г. С. Формування дослідницької компетентності дошкільників в ігровій діяльності : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 22-М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. М. Богдан / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 94 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9959-
dc.description.abstractПроблема розвитку дослідницької компетентності дітей дошкільного віку є однією з найактуальніших у педагогіці, оскільки взаємодія дитини з навколишнім світом можлива завдяки її діяльності, тому що вона є передумовою формування інтелектуальних якостей особистості, її самостійності та ініціативи. Дослідницька компетентність розвивається з потреби в нових враженнях, які властиві кожній людині від народження. У дошкільному закладі на цій основі виникають потреби, в процесі розвитку ігрової діяльності дитини народжується бажання вчитися і відкривати якомога більше нового.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдослідницька компетентністьen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleФормування дослідницької компетентності дошкільників в ігровій діяльностіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Король Г.С. Формування дослідницької компетентності.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.