Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, Ганна Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-04-08T12:07:47Z-
dc.date.available2024-04-08T12:07:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПриходько Г. В. Вплив батька на формування особистісної компетентності хлопчика старшого дошкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 22-М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. М. Богдан / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 79 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9962-
dc.description.abstractВажливість системного дослідження ролі батька у вихованні дитини дошкільного віку в умовах сучасного українського суспільства обумовлена низкою ключових факторів. По-перше, йдеться про кардинальні зміни у соціокультурному контексті, які тягнуть за собою трансформацію традиційної ролі батька у вихованні дітей, у тому числі й дошкільного віку. По-друге, вивчення виховної ролі батька потенційно здатне зробити значний внесок у розуміння психологічного розвитку сучасних хлопчиків, оскільки батьківська підтримка та взаємодія потужно впливають на їх ідентифікацію, самопізнання, емоційну стабільність, психологічне благополуччя та виховання соціальних якостей.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectбатькоen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectхлопчик старшого дошкільного вікуen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.titleВплив батька на формування особистісної компетентності хлопчика старшого дошкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько Г.В. Вплив батька на формування.pdf896.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.