Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулаковська, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-04-10T09:19:02Z-
dc.date.available2024-04-10T09:19:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулаковська Т. В. Формування емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки VІ курсу курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: д. п. н., професор А. О. Міненок / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 83 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9975-
dc.description.abstractЗміни, які щодня відбуваються в соціально-економічних сферах, спонукають українське суспільство переглянути напрямки розвитку сучасної освіти. Формування емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку, є однією з головних проблем сьогодення. З кожним роком глобальність проблеми ставлення до природи стає все болючішою та актуальнішою, складною та різнобічною. Емоційно-ціннісне ставлення до природи у дітей дошкільного віку вважається надзвичайно значущим для людини. Збагачуючи духовно-моральний розвиток особистості людини, розкривати почуття до всього прекрасного, що ми бачимо навколо, розкривати світогляд дошкільника різними ефективними методиками, за допомогою яких дитина може відчути красу всього прекрасного, що її оточує.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectемоційно-ціннісне ставлення до природиen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectсім’яen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleФормування емоційно-ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулаковська Т.В. Формування емоційно-ціннісного ставлення.pdf873.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.