Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9977
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозниця, Валентина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T11:25:55Z | - |
dc.date.available | 2024-04-10T11:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Лозниця В. М. Методичний супровід формування природничо-екологічної компетентності старших дошкільників засобами проєктної технології : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 63 М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 122 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9977 | - |
dc.description.abstract | Існування людини, як частини природи, залежить від стану навколишнього середовища. За сучасних умов людина має великий вплив на довкілля, що відображається в деструктивній та споживчій поведінці. Розуміння цінності та важливості навколишнього середовища для людини є актуальною проблемою, на шляху вирішення якої має стати формування цілої системи екологічної культури, фундамент якої має закладатись саме в дошкільному віці, коли у дитини саме формуються основи пізнання та мислення. Враховуючи Концепцію екологічної освіти України, що спрямована на формування і розвиток особистості, екологічної культури та свідомості та вимоги Базового компонента дошкільної освіти, формування екологічного світогляду та світосприйняття дитини має відбуватися в умовах її вікових можливостей. Тоді, коли дитина починає розуміти властивості природи та усвідомлювати себе, як її частину, і тоді, коли відбудеться формування емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього середовища. Тому роль закладів дошкільної освіти є провідною та незамінною сходинкою в становленні свідомої екологічної моделі поведінки дітей дошкільного віку. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | екологічне виховання | en_US |
dc.subject | старший дошкільний вік | en_US |
dc.subject | проектна діяльність | en_US |
dc.subject | природно-екологічна компетентність | en_US |
dc.title | Методичний супровід формування природничо-екологічної компетентності старших дошкільників засобами проєктної технології | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лозниця В.М. Методичний супровід.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.