Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозниця, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-10T11:25:55Z-
dc.date.available2024-04-10T11:25:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛозниця В. М. Методичний супровід формування природничо-екологічної компетентності старших дошкільників засобами проєктної технології : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 63 М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 122 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9977-
dc.description.abstractІснування людини, як частини природи, залежить від стану навколишнього середовища. За сучасних умов людина має великий вплив на довкілля, що відображається в деструктивній та споживчій поведінці. Розуміння цінності та важливості навколишнього середовища для людини є актуальною проблемою, на шляху вирішення якої має стати формування цілої системи екологічної культури, фундамент якої має закладатись саме в дошкільному віці, коли у дитини саме формуються основи пізнання та мислення. Враховуючи Концепцію екологічної освіти України, що спрямована на формування і розвиток особистості, екологічної культури та свідомості та вимоги Базового компонента дошкільної освіти, формування екологічного світогляду та світосприйняття дитини має відбуватися в умовах її вікових можливостей. Тоді, коли дитина починає розуміти властивості природи та усвідомлювати себе, як її частину, і тоді, коли відбудеться формування емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього середовища. Тому роль закладів дошкільної освіти є провідною та незамінною сходинкою в становленні свідомої екологічної моделі поведінки дітей дошкільного віку.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectекологічне вихованняen_US
dc.subjectстарший дошкільний вікen_US
dc.subjectпроектна діяльністьen_US
dc.subjectприродно-екологічна компетентністьen_US
dc.titleМетодичний супровід формування природничо-екологічної компетентності старших дошкільників засобами проєктної технологіїen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лозниця В.М. Методичний супровід.pdf1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.