Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумчик, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-04-10T11:30:46Z-
dc.date.available2024-04-10T11:30:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНаумчик Я. В. Психолого-педагогічне керівництво індивідуальним розвитком особистості дитини в умовах воєнного вторгнення (засобами казкотерапії) : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 82 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9979-
dc.description.abstractДослідження індивідуального розвитку та особистісної безпеки у дітей старшого дошкільного віку в умовах воєнного вторгнення є надзвичайно актуальним завданням і має важливе соціально-педагогічне та психологічне значення. Діти є однією з найбільш вразливих груп під час конфліктів і воєнних дій. Вони можуть переживати стрес, травмівні події, втрати та інші негативні впливи, які сильно впливають на їхнє емоційне та психологічне становище. Розвиток почуття безпеки допомагає дітям легше впоратися зі стресом та травматичним досвідом.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпочуття безпекиen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.subjectрозвиток особистостіen_US
dc.titleПсихолого-педагогічне керівництво індивідуальним розвитком особистості дитини в умовах воєнного вторгнення (засобами казкотерапії)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумчик Я.В. Психолого-педагогічне керівництво.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.