Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіткевич, Христина Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-04-10T12:00:10Z-
dc.date.available2024-04-10T12:00:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМіткевич Х. В. Шляхи формування у дітей дошкільного віку цілісного сприйняття природи : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. біол. н., доцент В. О. Коваль / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 66 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9982-
dc.description.abstractЗростання національної самосвідомості, процес гуманізації освіти актуалізують проблеми переосмислення цінностей, духовного збагачення, ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний стан ситуації на планеті доводить, що глобальне руйнування природи являється негативним продуктом шкідливої діяльності суспільства. Інтенсивне використання природних ресурсів, знищення природи загрожує подальшому існуванню та розвитку людства. Тому однією з передумов вирішення сучасних проблем з природою є формування особистості з реалістичним баченням, науковим світоглядом і цілісним ставленням до суспільства і природи, і в цьому формуванні важливу роль відіграє освіта, особливо її перша ланка - дошкільна освіта.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectсприйняття природиen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectігрові вправиen_US
dc.titleШляхи формування у дітей дошкільного віку цілісного сприйняття природиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міткевич Х.В. Шляхи формування.pdf613.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.