Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9987
Назва: | Використання педагогіки партнерства в новій українській школі в умовах воєнного стану |
Автори: | Турчин, Сергій Олександрович |
Ключові слова: | педагогіка партнерства воєнний стан взаємодія школи та сім'ї форми налагодження партнерських взаємин учителя з батьками |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Турчин С. О. Використання педагогіки партнерства в новій українській школі в умовах воєнного стану : кваліфікаційна магістр. р-та, студент І курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 103 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці особливостей використання педагогіки партнерства в умовах воєнного стану. У теоретичному розділі роботи розкрито сутність педагогіки партнерства та її головні риси, розглянуто історію її становлення, проаналізовано стан дослідженості проблеми організації партнерської взаємодії у школі у сучасній науковій літературі. В емпіричній частині роботи схарактеризовано форми налагодження партнерських взаємин учителя з батьками, проаналізовано результати емпіричного дослідження стану організації партнерської взаємодії школи та сім'ї у Новій українській школі, розроблено методичні рекомендації щодо партнерської взаємодії школи та сім'ї в умовах воєнного стану. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9987 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Турчин С.О. Використання педагогіки.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.