Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZaichenko, Nataliia-
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-06-19T09:11:34Z-
dc.date.available2024-06-19T09:11:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZaichenko N. About the relationship between social pedagogy and prasology in the Spanish discourse of the turn of the XIX – XX centuries. International scientific conference “Science in the context of modern challenges: problems and development priorities”: conference proceedings, June 9–10, 2023. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. P. 49–52.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10086-
dc.description.abstractСвоєрідним теоретичним підґрунтям іспанської педагогіки на межі ХІХ–ХХ століть, зосередженої на дослідженні духовного та фізичного виховання людини, виступала психологія (емпірична і раціональна). Один із трьох провідних напрямів емпіричної психології, що вивчала зовнішні прояви людської душі (відчуття, розум, воля), – прасологія (телезілогія) – був особливим чином пов'язаний із соціальною педагогікою. В «Елементарній філософії» (Барселона, 1896) Х. Ароласа (Juan Arolas Juani) стверджувалося, що терміни «прасологія» і «телезілогія» є старогрецького походження; перший походить від еллінського «прассео» («працювати»), інший – від слів «телезіс» («воля») та «логос» («вчення»). Прасологія, або телезілогія, – це «вчення про волю» [1, с. 35].en_US
dc.publisherInternational scientific conference “Science in the context of modern challenges: problems and development priorities”: conference proceedingsen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.subjectпрасологіяen_US
dc.subjectіспанська педагогікаen_US
dc.subjectХІХ–ХХ століттяen_US
dc.titleAbout the relationship between social pedagogy and prasology in the Spanish discourse of the turn of the XIX – XX centuriesen_US
dc.title.alternativeПро зв'язок соціальної педагогіки із прасологією в іспанському дискурсі межі ХІХ–ХХ столітьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.